dijous, 18 d’octubre del 2012

Movistar, “no sabes de la misa la media”

Ara ja fa un temps que a casa quan sona el telèfon és la Martina, la meva filla de 3 anys, qui agafa les trucades. Domina l’aparell i li agrada engegar el seu “Holaaa!!!” i xerrar una estona amb l’interlocutor de torn (normalment familiars i amics) abans de passar-me l’auricular. I dic normalment...

Ahir al vespre cap a quarts de deu de la nit va sonar el telèfon i, com de costum, la nena va atendre la trucada. Després dels segons de rigor i d’escoltar divertit el seu monòleg li vaig demanar qui era. Em va respondre: “No ho sé, papa”.

Em passa el telèfon i atenc la trucada: es tracta d’un comercial de Movistar (@movistar_es) que sense dir ni bona nit comença a explicar-me la darrera oferta que m’ofereix la companyia. Abans de deixar-lo acabar, però molt educadament, li explico que al seu dia vaig voler canviar de companyia (sóc de Jazztel, @jazztel_es), que els vaig demanar què m’oferien i que davant la negativa d’igualar l’oferta de la competència havia optat per descartar-los, que ja estava prou content quedant-me on era i que no tenia intenció de canviar.

Quan començava a acomiadar-me, és ell que m’interromp a mi i em deixa anar: “Vale, para, no me entero ni media”. I em penja.

Em considero una persona prou educada, mesurada i pacient. I no tinc ganes d’entrar en polèmiques lingüístiques (tot i que no passen de moda, oi?) o comercials (què em volen vendre a aquelles hores?). Però durant una estona em vaig quedar amb l’auricular a la mà, fins al punt que la dona em va demanar si em passava res.

Com pot ser que una de les grans empreses de l’Estat tingui un comercial tan nefast, per tot plegat. I com pot ser en un moment com aquest, que perden línies, clients, ingressos, etc. És aquesta la manera? Realment s’ho poden permetre?

Ostres, ja ho sé que una flor no fa estiu i que sóc un granet de sorra dins la seva immensa platja de clients potencials, però tinc la impressió que si continuen així d’aquí a poc temps amb un cubell de platja de la Martina faran prou per controlar la cartera de clients.

Per cert, que no ho sabia, segons el DRAE (diccionari oficial de la llengua espanyola), l’expressió correcta és “no saber de la misa la media”, és a dir, “ignorar”.

(Imatge: tOrange.biz)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada