dilluns, 17 de juny del 2013

Jazztel o Jazzfail?

No acostumo a parlar de telefonia, però m'agradaria comentar una mala experiència que visc actualment. Des de fa un temps que la meva companyia és Jazztel (@jazztel_es): va ser la primera tria per a l'ADSL i el fix, i la veritat és que he estat la mar de content.

Ara fa poc més d'un mes i mig, però, vaig rebre l'oferta per incloure al paquet el mòbil. La vaig trobar tan interessant que hi vaig afegir el meu i el de la dona. Encara no han passat dos mesos i ja he tingut un parell de problemes, que és el que vull comentar.

1r. Un cop formalitzat el contracte de portabilitat dels mòbils m'han negat la possibilitat d'intercanviar-ne la tarifa: és a dir, passar el 100 minuts i les 100 MB de navegació de l'un a l'altre, i els 300 minuts i les 500 MB de navegació de l'altre a l'un. El motiu? Cal? Si al cap i a la fi pagaré el mateix! Tant li fa si m'he equivocat en donar les dades o si he decidit de canviar perquè ara és l'ús que necessito. La resposta oficial, però, ha estat que no és tècnicament possible. I costa de creure... Si demanés l'ampliació del paquet de dades o minuts de trucades també hi hauria dificultats tècniques?

2n. Avui a la segona factura mòbils inclosos observo que sense l'avís previ pertinent no tenen en compte un dels beneficis de què gaudia, 120 minuts/mes gratis de trucades mòbil des de fix, i que em facturen aquestes trucades. Després de la consulta de rigor em comenten que amb la incorporació dels mòbils he perdut aquest benefici. No obstant això, i atès que reconeixen que no m'ho van comentar al seu dia, aquest mes em tornen la diferència, però em confirmen la pèrdua del benefici per als propers mesos.

Ostres, potser sóc jo que fila massa prim, però no hi ha dret. Cal entendre que amb la competència de mercat actual ja és complicat triar una o altra companyia davant de tanta oferta: no pot ser que hi falti informació d'aquest tipus perquè l'experiència de l'usuari resulta nefasta. Tinc la sensació que m'han enredat, perquè amb aquestes dades potser hauria optat per una altra companyia. Quina manera tan fàcil de ser competitiu!

He de dir que els he enviat la petició perquè "m'ho arreglin". No tinc cap necessitat de canviar de companyia ni ganes de consultar la competència, però és evident que no estic disposat a pagar més per menys.

Si em llegiu amb un to poc adequat, penseu en la meva desil·lusió. "És un bon canvi", vaig vendre, sí vendre, a la dona.

"Canvia't per l'estalvi i et quedaràs pel servei" em van dir...

Continuarà...

Foto: luisrock62 @morguefile_site

1 comentari:

  1. Resposta de Jazzfail: "Estimado don Andreu, le pedimos disculpas por las molestias ocasionadas por esta situación, al respecto informamos que la información entregada es correcta, ahora bien si desea seguir con minutos a móviles puede contratar un bono de 60 minutos por 2,95 iva. Reciba un cordial saludo del equipo de Jazztel." Brutal!

    ResponElimina