S’hi parlava del repte dels usuaris de les xarxes socials com a font d'informació per a les empreses.
Hi han participat:
- Gemma Llopart (@Gemmllm), de @Lavinia_int
"Les macrodades com a oportunitat i repte per a l'analista digital."
- José Luis Rodríguez (@iusufr), de @tcreativo
"Del màrqueting social al social media marketing. El client de les xarxes socials com a segmentació menys costosa i més eficaç." - Edgar Sánchez, de @lets_neuromkt
"Macrodades i segmentació psicogràfica (estudi i descripció del perfil psicològic de tipus de consumidors a fi de determinar quines estratègies de màrqueting i comunicació s'ajusten més a les seves característiques, @termcat)". - Raül López, de @enzymeadvising
"Infraestructures per analitzar el comportament del comprador en línia a través del flux de clics (clickstream)". - Rodolfo Tesone (@RodolfoTesone), de @ENATIC1
"Implicacions legals de les macrodades: reptes i riscos que cal tenir en compte."
O com molt bé ha explicat "els últims seran els primers": sense assessorament legal podem trobar-nos molts problemes. Val més prevenir...
La veritat és que ha estat un congrés la mar d'interessant. He après que al món de les macrodades hi ha més coses a banda de les tres V: volum, velocitat i varietat.
L'any vinent més!
Més informació a www.bdigitalglobalcongress.com.
Foto: presentació de Rodolfo Tesone (@RodolfoTesone).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada